Dålig start, bra fortsättning!

Igår drabbades jag av plötsligt halsont och mådde konstigt hela kvällen. Har sovit illa inatt och hade ännu värre ont i halsen imorse när jag vaknade. Har absolut inte lust eller tid att vara sjuk den här veckan. Kört alvedon+ipren, nässpray, varmt citronvatten i förebyggande syfte. Imorse blandande jag häxblandning på gurkmeja, ingefära, cayenne och vitlökspulver.
 
Åkte iväg till tandis och hon konstaterade en himla massa "början till hål" och pratade i tandläkartermer som ingen förstår nått av. Inget som behövde lagas och så hamnade jag i lägsta prisklassen. Dom hade en ledig tid över för tandstensrensning en halvtimme efter jag var klar så den tog jag och hoppas nu att jag aldrig behöver göra om det. Fy i helvete! Jag som aldrig varit speciellt kinkig när det kommer till sånt. Nåja, två tandvårdsbidrag på det och så blev det en kostnad på 30 kr bara. Hur bra som helst!
 
Kommer hem, loggar in för att kolla tentaresultat. Jamen jahaja. Ett VG i epidemiologi-kursen. Detta trots att jag trodde att mitt slarv när jag skulle räkna ut median skulle förstört allt. 
 
Nu är det bara att ladda om batterierna. 4 timmars jobb väntar under eftermiddagen.

Kommentarer
Johanna säger:

Grattis till VG!

Tandstensrensning som är så skönt men ont. Känns rent och fräscht efter.

Svar: Tack! :)
Amen eller hur! Fast det ser inte så fräscht ut efteråt.
ktrina.blogg.se

2013-04-18 | 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback