Den dagen

Idag var dagen då Fanny skulle kommit och hälsat på mig för första gången. Tyvärr blev det inte så. Och hade det inte varit för min rygg så hade jag åkt till henne för att tentaplugga. Men efter en natt på soffan, pga fruktansvärd hosta, var inte ryggen så sugen på bilfärd. 
 
Och det var väl tur på sätt och vis. Idag gick jag in i fjärde andningen med den här förkylningen, eller förkylningarna som Joakim säger. Har varit mest nasal och hostig sen helgen men idag började det rinna överallt. I näsan och ögonen iaf. Kändes som någon allergi. Men har ingen uttalad allergi.
 
Istället har jag sammanställt det sista inför tentan och gjort slutredigering på min projektplan och lämnat in den. Nu är det bara att lära in 8 sidor om kvalitativ och kvantitativa forskningsmetoder, konfidensintervaller, p-värden och annat ologiska saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback