Fredag!

Redan fredag! Helt sjukt! Känns som att vi fortfarande kunnat vara i början av veckan, typ tisdag eller något. Just ja, har glömt se veckans avsnitt av Helt sjukt kom jag på nu.
 
Igår var vi och tränade Dolphis program tillsammans. När jag körde övning så vilade Joakim och tvärtom. Gick himla bra. Jag var lite motsträvig till att komma iväg men fick väl slint i skallen och tyckte det var en bra idé. Vilket det var så klart. Bestämde mig för att köra mina 3 minuters cardio på löpbandet. Blev så arg på kläderna bara. Gick hur bra som helst att springa, för att inte ha stått på löpbandet sen typ i början av hösten förra året eller något? Men byxorna åkte ned och linnet upp. 

Kommentarer
Johanna säger:

Hängslen? Och upp-och-ner hängseln? ;) Eller shoppa nya kläder? Storasyster kan hjälpa med lite sponsring. <3

Svar: Eller använda löparanpassade kläder ;) Hade byxor med mobilen i fickan också som gjorde att de drogs ned. Inte att rekommendera!
ktrina.blogg.se

2013-04-05 | 18:54:12
Johanna säger:

Hur ser kommande vecka ut?

Jag ska köra 2x30 min Core + 1x60 min BodyPump.

Planerar att walka home från jobbet också. Ingen PW men röra på sig lite och få frisk luft. Samla ihop tankarna efter arbetsdagen. :)

2013-04-07 | 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback