wild n crazy

God kväller blogreaders!
 
Woho! Liksom! Alltså! YAY!
 
Nej, skämt åsido. Så kul ska vi inte ha det.
 
Ikväll tog vi en Jönköpingstur. En svängom på A6 där jag inhandlade ny eyebrow-penna. Har kämpat med mörkbrun färg ett tag, men det ser bara så onaturligt ut eftersom jag är så ljus i fejset. Dessutom ska man väl byta smink grejer minst 1 gång om året. Jo men tjena. Den där gamla pennan har jag haft sen gymnasiet, mer än 4 år alltså. Good bye på den!
 
Köpte även nya låghälade, vita strumpor. Det gååår ju inte att ha splittnyevita låga converse och så gråvita strumpor i dom. Vi gick en riktigt snabb sväng på IKEA med. Plockade på nya ugnsformar, vita de med. Kollade efter en spegel till hallen. Har ÄNTLIGEN lyckats övertala sambon om att vi visst ska ha stor spegel i hallen. Vi kom överrens om en, så nu ska jag bara övertala honom att den ska ha vit ram och inte svart. Den måste matcha tapeterna och inte resten av hallmöblerna. Tycker jag. Vi köpte även sängbeslag. Så när vi åker upp till pappi kan vi skruva ihop två sängar så de inte glider ifrån varandra istället för att ligga och trängas i min gamla 105 cm-säng. 
 
På Ica Maxi gick jag helvild! Vi köpte allt som var billigt! Eller okej, allt var väl att ta i. Men citroner, mozzarella, mer tacogrejer (eh, vi har tacolager för 2 månader framöver...). Nu måste jag bara komma på vad vi ska göra med vissa grejer. 

Vi köpte även årets tre LOKA mash ups. Jag var väl rätt likgiltig innan. Varken höga eller låga förväntningar. Men alltså. De smakade så kul! Så sjukt att de fått till de smakerna på vatten. Trots att det bara är arom. Chokladsmaken var jag väl mest surprisad av. 
 
Till middag blev det 92%-stark sprit. Korv menar jag. Annars vore vi nog döda.

Kommentarer
Johanna säger:

Vilken spegel? Hemnes?

2013-04-10 | 18:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback