Zumba!

Helluuu!
 
Idag, efter att jag hade duschat och fixat i ordning mig, så messade Anna och undrade om jag skulle hänga med på zumba ikväll. Hann tacka ja innan jag hunnit tänka på att det innebär ännu en dusch.
 
Men det var kul. Helt klart värt det. Har inte kommit iväg till gymmet den här veckan eftersom Joakim är krasslig så det var skönt att bara do it. 
 
Imorgon är det fredag här hemma! Vilket innebär städ, tvätt och annat fix. Tydligen även en online-redovisning som pågår i 75 minuter. Kommer gå galant känner jag på mig! Är Joakim kryare imorgon blir det troligtvis gymmet då också. Dolphi, dolphi!

Kommentarer
Johanna säger:

Ibland är det bra att bara go with the flow och inte hinna tänka. Gå på nån slags känsla som man inte hinner uppmärksamma ens.

Första veckan med promenader för mig. Promenerade hem måndag, onsdag och idag. Nästa vecka blir det nog lika mycket. Ska träffa en betesspekulant nån em/kväll.

Imorgon Body Pump! Tagga, tagga, taaagga! :D Ska komma ihåg att strecha bättre imorgon bara. :P

2013-04-11 | 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback