Crazy!

Imorse blev det morgondrön framför MPiP3 på tvn. Kopplade in datorn och körde via play. Gick ju smärtfritt! Hade svårt att komma mig för att göra något och det hade blivit något knas med plattformen vi pluggar via så det fanns inget studiematerial utlagt. En snabb sväng in på kontot för att konstatera att det feta januaribidraget hade kommit.
 
Jag kastade mig in i bilen och körde mot A6. Gjorde nästan slut på alla presentkort jag hade. Köpte bland annat lite nya träningskläder och ett nagellack. Sen gick jag crazy på Maxi och köpte både en ny tandborste, matlådor och en bok. Det är tydligen extra pris på Fifty shades-böckerna den här veckan så den första i den serien blev det.
 
Hem och fastna framför datorn och det nya materialet som hunnit läggas ut. Say what! Vet inte i vilken ände jag ska börja. Tog min huvudvärk och gick och tränade istället. Gick ju INTE smärtfritt om man säger så. Men jag tog mig igenom allt. 
 
Januari hittills:

Kommentarer
Fanny säger:

Ha det så mysigt med pappi! :)

Svar: Puss Fanny!
ktrina.blogg.se

2013-01-15 | 11:00:15
Bloggadress: http://vardagsrepris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback