Julen är borta!

Idag har vi städat mest hela dagen. Vi har plockat bort allt julpynt och granen sågade vi i två delar och ställde ut på balkongen. Sedan har det dammsugits i omgångar för att få bort det mesta av allt barr. Våttorkat golven och även dammat överallt. Vi kom oss för att även bära upp massa grejer till vinden som vi ändå aldrig använder och som bara står och tar plats i klädskrubben. Blev även en tur bort till biblioteket i Bankeryd för att lämna tillbaka lite böcker. I samma veva tog vi och slängde glas och papper. Det får bli en sväng till soptippen en annan dag då julgranen också får försvinna.
 
Funderar lite på vilken mat jag ska laga. Hade tänkt att göra kycklingwok i rödcurry-kokosmjölk och det är väl vad det lutar åt fortfarande. Tänkte göra en större sats i min nya stekgryta så det räcker ett par dagar. 
 
Imorgon börjar en ny kurs. Affärsplanering! Herregud, vad innebär det egentligen? Borde nog läsa igenom kursplanen och kolla upp böcker. Lite i sista sekunden men det brukar bli bra i slutändan. Jag ska även ta mig iväg till gymmet! Wawa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback