Lång söndag

Imorse väckte Joakim mig kl 4.57 genom att skaka mig i benet. Stackarn mådde inte bra alls och hade så ont i magen att han trodde att han skulle svimma. Lyckligtvis somnade vi båda om efter ett tag. Jag vaknade runt 9 igen och satte på en stor kanna med kaffe. För idag var planen att dricka massa kaffe och läsa bok/spela tv-spel. Jag har hållt min del av avtalet men Joakim har sovit bort dagen. Fick med honom ut en stund så han fick byta mitt billyse. Då upptäckte vi även att det fattas massa säkringar i bilen! Konstigt.

Mår Joakim inte bättre imorn så får han stanna hemma (vilket jag i smyg hoppas på, även om jag så klart ska bli frisk). Han är väldigt sällan hemma pga sjukdom, har nog bara varit under en vecka, då vi båda var tokförkylda, sen vi träffades för snart 2,5 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback