Månadens & veckans mål

Jag har som plan att varje vecka sätta upp mål. Istället för att bara ha ett långsiktigt nyårslöfte så kommer jag att sätta mål varje vecka, men även varje månad. Här kommer de första.
 
MÅL JANUARI 2013:
  • Gå ned 4 kg
  • Alkoholfritt
  • Träna minst 10 h.
  • Klara tentan i Tillämpad hälsopsykologi
MÅL VECKA 1 & 2:
  • Socker-, mejeri & glutenfritt
  • Minst 2 liter vatten/dag
  • Detox i form av gröna drinkar
  • Träna på gymmet minst 2 gånger/vecka
Nu har redan tre dagar av den här veckan passerat men det hindrar inte mig från att försöka uppfylla mina mål så gott som det går. 

Kommentarer
Ida säger:

Åh vad bra att ha både vecko- och månadsmål. Det ska jag med börja med :-D

Svar: Bra med både kortsiktiga, långsiktiga och mellansiktiga mål :)
ktrina.blogg.se

2013-01-02 | 23:49:14
Bloggadress: http://runidarun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback