Mr Grey och Ms Steele

Idag har jag spenderat mestadels av dagen i sängen. Läste ut Femtio nyanser av honom imorse. Förstår inte riktigt det här med att "alla kvinnor kommer prata om böckerna i år framöver". Bra bok, men inte mycket bättre än andra. Rätt äcklig om jag ska vara ärlig. Alla sexakter som utspelar sig är liksom inte det intressanta i boken. Men... det är ju en bok av tre. Så nu har jag klickat hem de andra två också. För sån är jag. Även om böcker/serier/filmer inte är helt hundra men det finns en fortsättning så är det lag på att följa fortsättningen. 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Jag svarar här :)
Tack! Jag känner mig inte så fräsch! jag låter verkligen som en tecknad figur!
Jag vet int evart de kommer ifrån... de är en melodi från något men kommer inte på vart ifrån.. men typ hylands hörna ;)
Beställde du din företagsekonomibok också?

Svar: Hoppas du blir bättre snart iaf! Jag har också känt mig lite hängig men det bryter aldrig ut, som tur är. Nej, företagsekonomi-boken fanns på biblioteket så jag ska bara hämta ut den därifrån :) Köper bara Affärsplanering-boken. :)
ktrina.blogg.se

2013-01-21 | 16:05:40
Bloggadress: http://vardagsrepris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback