Surprise!

Fixardag här hemma idag. Det finns verkligen fina fördelar med att plugga på distans. Man kan lägga upp tiden nästan precis som man vill. Vilket gör att vi sällan behöver stressa med varken matinhandling, tvättning eller städning. 
 
Så idag har jag tvättat, hämtat böcker på biblioteket, handlat på Maxi, köpt nya lampor och säkringar till bilen. Slängde ihop en fläskkotlett med sambal/vitlökssås till lunch. Diskat har jag också gjort. När jag har hämtat sista tvätten så har jag ingenting som ligger och stressar på mig. Jag kan med andra ord plugga i lugn och ro.
 
Sen när sambon kommer hem så slipper vi åka iväg och handla (vilket blir en överraskning för honom). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback