Tentaångest

Det var inga större problem att komma iväg till gymmet igår morse. Däremot var det en smula jobbigt mentalt att träna när man inte riktigt hade vaknat. Men det gick bra. Körde de övningar jag känner att jag har mest nytta utav. Hade en rätt hög plus under hela passet och det var inte helt lätt att arbeta ner den. Undrar om det var för att jag tränade på morgonen.
 
Efter en snabb frukost och dusch så begav jag mig iväg till Fanny. Kan väl inte direkt säga att det blev så mycket plugga men en hel del snackat istället haha. Och det hade jag absolut inget emot. Men idag känns det verkligen inte helt 100 inför tentan. Inte ens 10. Vet verkligen inte vad det är jag sysslar med. Just nu funderar jag på om jag ska satsa på nästa tillfälle för tentan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback