Tentapluggmys!

Imorgon bär det av upp till Tidaholm för lite tentaplugg tillsammans med Fanny. Det är nästan så man blir sugen på att plugga haha! Vi chitchattade lite på fb och kom fram till att vi var ganska lost båda två inför tentan så då ska vi slå ihop våra kloka hjärnor. Vi har inte träffats sen förra året!!! Haha! Minns knappt när. Men det måste varit vid förra tentan. I novembras?
 
Men innan jag beger mig har jag tänkt att gå till gymmet. Bad Joakim att väcka mig när hans alarm går igång, eftersom jag sover så djupt när han går upp så hör jag inte när det låter. Han själv vaknar sekunden innan larmet går igång. Weirdo! Får nog sätta igång mitt egna också.
 
Eftersom det blir tidig morgonträning så är det bäst att plocka fram träningskläderna och förbereda innan läggdags. Jag vill ha allt i ordning så jag inte behöver stressa imorgon bitti.
 
Efter morgondagens träning så har jag uppfyllt veckans träningsmål och då kör jag bara bonusträning!
 
Håll tummarna för att det är ett tomt gym jag möts av imorgon. Vore sååå nice att bara kunna köra allt utan att vänta på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback