Utvärdering av vecka 2 mål

MÅL VECKA 2:
  • Socker- & glutenfritt.
  • Minst 2 liter vatten/dag.
  • Träna på gymmet minst 2 gånger.
  • Tentaplugg! (därmed även fixa ett bra betyg på tentan)
Helt socker- och glutenfritt har det inte blivit den här veckan men jag tycker ändå att det märks vad jag strävar efter. Det har varit på kalas och inte några mängder.
 
Vattnet har gått hyffsat bra. Måndag och tisdag drack jag mer än 2 liter. Men sen var jag knappt hemma i onsdags och torsdag-fredag låg mitt fokus på tentan. Äh, känns som bortförklaringar! Men det är ju inte hela världen. Igår kväll fyllde jag en kanna med vatten som jag tänkt dricka idag, glömde den i kylskåpet, men dagen är inte slut än.
 
Gymmet 2 gånger! Check! Var där till och med tre gånger!
 
Nog för att jag inte la ner hela min själ på tentaplugget så tror jag att det löste sig till sist. Men det är bara att vänta och se vad resultatet blev. Senast den 6 februari borde vi få reda på det.
 
Nu ska jag ta och pilla på nästkommande veckas mål som kommer upp imorgon!
 
Ska förresten även checka av januari målen, så här efter första halvlek!
 
MÅL JANUARI 2013:
  • Gå ned 4 kg (Håller lite på den!)
  • Alkoholfritt (1 glas vin, räknar inte med grytan som det var vin i)
  • Träna minst 10 h. (Uppe i 5 h 19 min, så det är på god väg!)
  • Klara tentan i Tillämpad hälsopsykologi (hoppas!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback