Dolphan

I lördags var vi på gymmet för att köra lite Dolph Lundgren-träning utefter upplägg i hans Fit Forever bok. Joakim hade redan kört de två första programmen och skulle ge sig på nr 3 medan jag började från början.

Tyckte det var ett bra upplägg och tiden rann iväg. Efteråt var jag lite skakis men det var inte så farligt. Igår hade jag träningsvärk i både mage och armhålor. Idag är det näst intill ännu värre. Men det är bara att glömma ajajet och köra på! Idag är det program 2 som gäller och med tanke på den träningsvärk Joakim haft i vaderna ända sen i onsdags vet jag inte om jag ser fram emot konsekvenserna av det passet ;)


Kommentarer
Johanna säger:

Klart du gör! Ajaj = Jaja

2013-03-27 | 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback