Oj!

Hoppsan, det har gått nästan en hel månad sen ni hörde från mig senast. Känns verkligen inte som det, jag har ändå varit inne och skrivit men inte publicerat något.
 
Förra veckan fyllde jag år och av världens bästa sambo fick jag nytt proteinpulver som är supergott! Förra veckan innebar även en himla massa skitmat. Träningen har även uteblivit. Vad hände där liksom?
 
Den här veckan kör vi övergång mot en mer paleokost. Jag är så trött på kladdiga, ofräscha saker som är fyllda med tillsatser. Vill bara ha clean nu!
 
I måndags gjorde jag en blandning av wok/gryta. Kycklingfilé, morötter, paprika, broccoli, haricot verts, lök, currykrydda och extra creamy kokosmjölk. Igår gjorde vi paleopizza, meatzza. Det var rätt simpelt, bara bland köttfärs med ägg och kleta ut på plåt. På med lök, krossade tomater och äggblandning istället för ost. Blev över förväntan. Idag blir det kycklingsallad. 
 
Annars är vi mitt uppe i tentaplugg. Imorgon eftermiddag är det tentadags, igen. Gosar med uttryck som standard deviation, normal distribution, rate ratio och alla möjliga konstiga studiedesigner. 

Kommentarer
Johanna säger:

I have been waiting for your update! :)

Svar: Woho! :D
ktrina.blogg.se

2013-03-21 | 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback