Sista ruschen inför påsken

Håller på att beta av en föreläsning som är på svengelska som jag hoppas bli klar med idag så jag kan vara lite lugn och ledig över påskhelgen. Bara 31 sidor kvar men det går hyffsat fort. 
 
Senare kommer Joakims lillebror hit och ska vara här och spela dator hela natten. Jag hoppas på att någon vill spela lite Wii U med mig också annars får jag nog börja kika på någon serie via netflix.
 
Ikväll blir det också fredagstacos! Woho! Det var supernära att vi gjorde tacos redan igår och anledningen till att vi inte gjorde det var att vi ändå kommer äta det rätt mycket nu i påsk. Eh, som om det skulle hindra oss...
 
Imorgon blir det påskmiddag hos svärmor och på påskafton kommer svärfar hit och äter med oss. 
 
GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback