Exiexi

Hej-det-var-jättelängesen!
 
De senaste veckorna har verkligen varit helt konstiga. Jag har svävat mellan hopplöshet för allt i livet, mitt examensarbete, jobb/pengar och typ haft allvarliga glasscravings till att livet är alldeles förträffligt. Just nu är det alldeles förträffligt! 
 
Igår fick jag ett samtal som bekräftade tre dagars jobb nu i maj (= pengar i juni = jag går inte under helt rent ekonomiskt) och även schemalagt jobb fyra veckor i sommar. Det är inte illa pinkat! Igår skickade jag även in ett nästintill färdigställt utkast på mitt examensarbete till min handledare och idag kom feedback på det. Citerar: 
Hej Katarina,
Jag har nu läst dina nya textdelar och funnit att de fungerar mycket bra - det är inte många kommentarer som jag infogat i dokumentet och de allra flesta är bara språkliga förslag. Jag kommer att meddela XX att ditt arbete är redo att läggas fram på seminariet den 23/5. Du har arbetat strukturerat och målmedvetet framåt med examensarbetet och det har varit glädjande att fått ta del av din process. Har du ytterligare frågor ang. examensarbetet så får du höra av dig, men du behöver inte "visa upp" arbetet för mig innan du lägger fram det på seminariet.
Hälsningar
X
 
Kan man bli annat än glad?! Jag litar fullkomligt på min handledare att hon tycker att examensarbete är bra för när jag läser det själv... Nja, ingenting som intresserar mig, haha!
 
Nej hörrni! Dags för halloumilunch och så är det väl bäst att börja planera uppläggningen av examensarbetet som är om en vecka!

Kommentarer
Johanna säger:

Du är så flitig och engagerad i dina studier! Vill gärna läsa när det är klart! <3

2013-05-16 | 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback