Ouff!

Kul att när jag skulle skriva rubriken ville telefonen ändra till pigg. Vilket är vad jag INTE är just nu. Svärmor och sambons lillasyster har varit här hela kvällen. Sambons lillebror var också förbi en sväng för att äta. Jag som är trött i vanliga fall håller på och tuppar av snart tror jag. Lillasystern kommer snart tillbaka efter att skjutsat hem de andra och jag bara hoppas att datorgrejerna sambon fixar med är klara snart!


Och jag måste ladda för att gå upp på riktigt imorn. I vanliga fall går jag upp när Joakim åker och ibland lägger jag mig i sängen och slappar en stund till. Men imorn ska jag upp! Ouff! Gillar inte måsten. Tur att det inte är en tenta på de med :) Haft ont i huvudet hela em som vore sååå skönt att slippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback