Svett!

Stack iväg en sväng till gymmet efter att jag sammanfattat alla teman vi har tenta på. Blev lite blandad kompott. Gav mig på vadpressen igen, trots att den gav sån jävla träningsvärk i fredags (som sitter kvar ännu). Fast den här gången körde jag lättare och fler repetitioner. Efter styrkedelen av passet körde jag 30 min puls-intervaller på crosstrainern. Det är inte helt fel att mitt pulsband samarbetar med gymmets maskiner så jag kan se pulsen direkt på displayen.
 
Ska ta och röja upp lite här hemma så jag kan få lite ny pluggenergi.
 

Kommentarer
Heidi säger:

Jag läser Robin Sharma the Greatnessguide. SÅ BRA. Den finns som en ljudbok på nätet, gratis på engelska. Han har sån bra berättarröst, brukar lyssna på den via mobilen vid läggdags. Tror du hittar den om du googlar på free audio greatnessguide nåt sånt, annars kan jag skicka länk om du vill lyssna. Allt låter så myceket bättre på engelska,

2013-01-07 | 15:10:12
Bloggadress: http://heidika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback