Utbrytning

God morgon!
 
Äntligen är förspelet på den här förkylningen över. Finns inget värre än att gå och vänta på att det ska bryta ut. Haft ont i halsen sen förra fredagen och inte förrän i onsdags började näsan härja. Igår vaknade jag täppt och snuvig. Idag ännu värre. Nu hoppas jag att det blir bättre fort!
 
Har haft träningsuppehåll den här veckan. Lite grann ångrar jag att jag inte tränade tidigare i veckan eftersom förkylningen inte hade brutit ut ännu då.
 
Fick hem mina nya böcker i onsdags. Och andra Fifty shades boken var slut inom ett dygn. Redan innan jag somnade hade jag slukat i mig 400 sidor. Nu försöker jag hålla igen med den sista boken. Idag blir det fokus på att bli frisk och plugget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback