Besök på ingång

Har gått omkring här hemma och plockat och sopat stenar hela morgonen. Verkar aldrig ta slut! Nu har jag nyss avslutat en gruppchatt där vi snackade ihop oss om grupparbetet i den nya kursen. Vi ska göra en affärsplan med tillhörande budget.
 
Snart - eller om några timmar får jag finbesök av herr Far. Han har inte varit nere och hälsat på på två år! Och därmed inte heller sett vår nya lägenhet. Hörde på ryktesvägar att han hade bestämt att han ska sova över hemma hos oss. Trodde minsann jag och pappa var likadana när det gällde möjligheter till att bo på hotell. Tur att jag köpte havregryn förra veckan så han kan få sin gröt i vanlig ordning. Ja, han är inte lite bortskämd.
 
Nej, ska fortsätta med stensopandet. Baksidan av vintern! Sen en uppfriskande dusch under tiden räkmackeäggen får koka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback